$$ \newcommand{\floor}[1]{\left\lfloor{#1}\right\rfloor} \newcommand{\ceil}[1]{\left\lceil{#1}\right\rceil} \renewcommand{\mod}{\,\mathrm{mod}\,} \renewcommand{\div}{\,\mathrm{div}\,} \newcommand{\metar}{\,\mathrm{m}} \newcommand{\cm}{\,\mathrm{cm}} \newcommand{\dm}{\,\mathrm{dm}} \newcommand{\litar}{\,\mathrm{l}} \newcommand{\km}{\,\mathrm{km}} \newcommand{\s}{\,\mathrm{s}} \newcommand{\h}{\,\mathrm{h}} \newcommand{\minut}{\,\mathrm{min}} \newcommand{\kmh}{\,\mathrm{\frac{km}{h}}} \newcommand{\ms}{\,\mathrm{\frac{m}{s}}} \newcommand{\mss}{\,\mathrm{\frac{m}{s^2}}} \newcommand{\mmin}{\,\mathrm{\frac{m}{min}}} \newcommand{\smin}{\,\mathrm{\frac{s}{min}}} $$

Prijavi problem


Obeleži sve kategorije koje odgovaraju problemu

Još detalja - opišite nam problem


Uspešno ste prijavili problem!
Status problema i sve dodatne informacije možete pratiti klikom na link.
Nažalost nismo trenutno u mogućnosti da obradimo vaš zahtev.
Molimo vas da pokušate kasnije.

Окружење Скреч

Питање 1.

    Q-9: Упари делове окружења са њиховим описима. Покушајте поново!
  • Садржи све наредбе и делове наредби.
  • Палета блокова
  • Ту програмираш.
  • Област скрипти
  • Ту се догађа оно што испрограмираш.
  • Позорница
  • Омогућава започињање, чување и учитавање пројекта.
  • Линија менија

Питање 2.

Када желиш да започнеш нови пројекат, треба да кликнеш у менију на реч …

    Q-10: Изабери одговор:

  • Стварај
  • Тачно
  • Истражуј
  • Нетачно
  • Идеје
  • Нетачно
  • Придружи се Скречу
  • Нетачно

Питање 3.

Шта значи да је неки лик активан?

    Q-11: Изабери одговор:

  • Значи да тренутно видимо и можемо да мењамо податке и скрипте тог лика.
  • Тачно
  • Значи да кад покренемо програм, само тај лик извршава своје скрипте.
  • Нетачно
  • Значи да тај лик нешто ради кад се покрене програм, то јест да има своје скрипте.
  • Нетачно
  • Значи да је то главни лик на позорници.
  • Нетачно

Питање 4.

Како ћеш да извршиш пројекат који направиш?

    Q-12: Изабери одговор:

  • Кликом на ставку "Покрени" у менију.
  • Нетачно
  • Кликом на зелену заставицу изнад позорнице.
  • Тачно
  • Двокликом на позорницу.
  • Нетачно
  • Пројекат се сам извршава када је готов.
  • Нетачно

Питање 5.

Да ли може да се направи пројекат који нема позорницу?

    Q-13: Изабери одговор:

  • Да, пројекат може да буде без позорнице.
  • Нетачно
  • Не, пројекат мора да има позорницу.
  • Тачно

Питање 6.

Да ли може да се направи пројекат који нема ликове?

    Q-14: Изабери одговор:

  • Да, пројекат може да буде без ликова.
  • Тачно
  • Не, пројекат мора да има бар један лик.
  • Нетачно

Питање 7.

Да ли сваки лик у пројекту мора да има бар једну скрипту?

    Q-15: Изабери одговор:

  • Да, ако лик нема скрипте, пројекат не може да се изврши.
  • Нетачно
  • Не мора. Лик може да нема скрипте, такав лик само стоји на позорници и не ради ништа.
  • Тачно

Питање 8.

Како ћеш да сачуваш пројекат који направиш?

    Q-16: Изабери одговор:

  • Кликом у менију на реч "Датотека", а затим изаберем где и како да сачувам пројекат.
  • Тачно
  • Пројекат се аутоматски чува после сваке измене.
  • Нетачно
  • Кликом на дугме "SCRATCH" у горњем левом углу.
  • Нетачно
  • Кликом у менију на реч "Уреди", а затим изаберем где и како да сачувам пројекат.
  • Нетачно

Питање 9.*

Употреба налога на сајту Скреча ти омогућава … (означи све тачне одговоре)

    Q-17: Изабери одговорe:

  • да дорађујеш своје пројекте са било ког рачунара
  • Тачно
  • да покажеш другима пројекте које објавиш
  • Тачно
  • да читаш додатна упутства за програмирање у Скречу
  • Нетачно
  • да тражиш помоћ у вези са твојим пројектима од других корисника Скреча
  • Тачно